Ga naar inhoud
MAP

Aanmelden workshopreeks Google Ads

Voor je bedrijf wil je graag Google Ads gaan inzetten, maar voordat je geld gaat investeren in online campagnes wil je wel weten hoe je je doelgroep het beste bereikt. In drie dagdelen, waarvan één online plaats zal vinden en twee op locatie, gaan we praktisch aan de slag. Onder leiding van Jelko van der Heide van Online Mix richt je zelf je Google Ads zoeknetwerk campagne in. Er is plek voor maximaal 30 deelnemers, en vol is vol. De locatie voor de tweede en derde sessie wordt nog bekend gemaakt.

Sessie 1 online, dinsdag 22 maart – Uitleg over het zelf inrichten van een Google Ads zoeknetwerk campagne 
Tijdens deze presentatie leggen we je uit hoe je in Google Ads een zoeknetwerk campagne inricht. Je krijgt concrete tips & tricks zodat je hierna zelf in staat bent een goede Google Ads campagne op te zetten. 19.00 uur - 20.00/20.30 uur

Bekijk hier deze sessie terug!

Sessie 2 op locatie (Biosintrum Oosterwolde), dinsdag 12 april – Hulp bij het inrichten en opstarten van je Google Ads campagne 
Deze middag gaan we actief aan de slag met het opzetten van je eigen Google Ads campagne. Mocht je al een campagne hebben ingericht dan gaan we helpen deze, waar nodig, beter in te richten of samen op te zetten. Je krijgt handige tips & tricks om een goede start te kunnen maken met de campagne.  13.00-16.00 uur. 

Sessie 3 op locatie (Van der Valk Wolvega), dinsdag 10 mei – Uitleg over de resultaten van je campagnes & optimalisatie tips
Bij deze laatste workshop gaan we aan de slag met de resultaten en prestaties van de campagne die je hebt opgezet. Hoe weet je of het goed of slecht loopt? Wat betekenen de termen eigenlijk allemaal? Na deze sessie ben je beter in staat om je eigen campagnes te beoordelen. Ook krijg je praktische optimalisatietips voor je campagne. 13.00-16.00 uur. 

Ja, ik wil nog graag meedoen! 

* Velden met een asterisk zijn verplicht.